Авто
Датський гончий: штучний 1195-сильний гіперкар Zenvo TSR-S 2020
13 березня 2020 | Автор: Надія Зубченко
Прем'єра, незважаючи на скасування Женевського автосалону, відбулася. І чим же ж нам сподобався/запам'ятався Zenvo TSR-S 2020?
Епідемія коронавірусу внесла свої корективи в плани автовиробників: їхня улюблена вітрина для демонстрації екзотичних автомобілів не відчинила свої двері для відвідувачів. Не виняток і данці із Zenvo Automotive – вони хотіли представити на виставці у Швейцарії свій одиничний екземпляр потужного, красивого TSR-S 2020, але довелося провести онлайн-трансляцію презентації.
Датский гиперкар Zenvo TSR-S 2020. Презентацию провели в онлайне
motor1.com
Читайте також: Гіперкар з ідеальним балансом: Czinger 21C потужністю 1250 к.с.
Zenvo збирає машини з 2009 року, а діючий модельний ряд почав складатися в 2016. Тоді в Женеві показали TS1 GT і екстремальний гоночний TSR, а трохи пізніше - дорожню версію TSR-S 2018. Всі авто створюються на замовлення (не більше 5 на рік), а TSR-S 2020 помітно відрізняється від начебто тієї ж моделі TSR-S 2018.Zenvo собирают не более пяти моделей в год. Одна из них — TSR-S 2020
motor1.com
Легкосплавні диски автомобіля замінили на карбонові, зроблені за унікальною технологією вручну. Щоб виготовити кожне таке колесо, двом майстрам доводилося працювати по 2 тижні. Проте в результаті – мінус 15 кг ваги та ефектний вигляд.
Zenvo TSR-S 2020 имеет уникальные hand-made карбоновые диски
motor1.com
Кузовні панелі з вуглецевого волокна отримали нове плетіння з геометричним малюнком, що нагадує логотип Zenvo. Деталі кузова можуть залишити у первозданному вигляді або змінити за бажанням покупця.
Кузовные панели Zenvo TSR-S 2020 получили новое плетение с геометрическим рисунком
motor1.com
Патентоване антикрило Centripedal, здатне змінювати кут нахилу та слухатися керма, стабілізуючи гіперкар у поворотах, збереглося з гоночної версії.
Детали кузова Zenvo TSR-S 2020 могут оставить в первозданном виде или окрасить по желанию покупателя
motor1.com
Читайте також: Он - дракон: арабский гиперкар Dragon показали на первых снимках
Однак змінилася інша фірмова дрібниця - семиступінчаста секвентальна трансмісія з дорожнім і гоночним режимами перемикання передач стала гібридною, отримавши електромотор, який підвищує потужність, покращує контроль тяги та використовується для руху заднім ходом.Zenvo TSR-S 2020 имеет 7-ступенчатый "ручник" с дорожным и гоночным режимами переключения передач
motor1.com
Двигун залишився тим самим - 5,8-літровим 1195-сильним V8 з двома механічними нагнітачами, що дозволяє розвинути 100 км/год за 2,8 секунди, а також розігнатися до обмежених електронікою 325 км/год.
Под капотом Zenvo TSR-S 2020 — 5,8-литровый 1195-сильный V8
motor1.com
Ціну на датський гоночний шедевр не приховують - від €1,45 мільйона.
До речі, це не єдиний гіперкар, який довелося презентувати онлайн: раніше в Інтернеті показували Bentley Mulliner Bacalar і електричний BMW
Це цікаво