Мова сайту:

Що шукають користувачі:

CексФітнесСтосункиСтильАвто

Прем'єра, незважаючи на скасування Женевського автосалону, відбулася. І чим же ж нам сподобався/запам'ятався Zenvo TSR-S 2020?

Епідемія коронавірусу внесла свої корективи в плани автовиробників: їхня улюблена вітрина для демонстрації екзотичних автомобілів не відчинила свої двері для відвідувачів. Не виняток і данці із Zenvo Automotive – вони хотіли представити на виставці у Швейцарії свій одиничний екземпляр потужного, красивого TSR-S 2020, але довелося провести онлайн-трансляцію презентації.

Датский гиперкар Zenvo TSR-S 2020. Презентацию провели в онлайне

Датский гиперкар Zenvo TSR-S 2020. Презентацию провели в онлайне

motor1.com

Читайте також: Гіперкар з ідеальним балансом: Czinger 21C потужністю 1250 к.с.

Zenvo збирає машини з 2009 року, а діючий модельний ряд почав складатися в 2016. Тоді в Женеві показали TS1 GT і екстремальний гоночний TSR, а трохи пізніше - дорожню версію TSR-S 2018. Всі авто створюються на замовлення (не більше 5 на рік), а TSR-S 2020 помітно відрізняється від начебто тієї ж моделі TSR-S 2018.

Zenvo собирают не более пяти моделей в год. Одна из них — TSR-S 2020

Zenvo собирают не более пяти моделей в год. Одна из них — TSR-S 2020

motor1.com

Легкосплавні диски автомобіля замінили на карбонові, зроблені за унікальною технологією вручну. Щоб виготовити кожне таке колесо, двом майстрам доводилося працювати по 2 тижні. Проте в результаті – мінус 15 кг ваги та ефектний вигляд.

Zenvo TSR-S 2020 имеет уникальные hand-made карбоновые диски

Zenvo TSR-S 2020 имеет уникальные hand-made карбоновые диски

motor1.com

Кузовні панелі з вуглецевого волокна отримали нове плетіння з геометричним малюнком, що нагадує логотип Zenvo. Деталі кузова можуть залишити у первозданному вигляді або змінити за бажанням покупця.

Кузовные панели Zenvo TSR-S 2020 получили новое плетение с геометрическим рисунком

Кузовные панели Zenvo TSR-S 2020 получили новое плетение с геометрическим рисунком

motor1.com

Патентоване антикрило Centripedal, здатне змінювати кут нахилу та слухатися керма, стабілізуючи гіперкар у поворотах, збереглося з гоночної версії.

Детали кузова Zenvo TSR-S 2020 могут оставить в первозданном виде или окрасить по желанию покупателя

Детали кузова Zenvo TSR-S 2020 могут оставить в первозданном виде или окрасить по желанию покупателя

motor1.com

Читайте також: Он - дракон: арабский гиперкар Dragon показали на первых снимках

Однак змінилася інша фірмова дрібниця - семиступінчаста секвентальна трансмісія з дорожнім і гоночним режимами перемикання передач стала гібридною, отримавши електромотор, який підвищує потужність, покращує контроль тяги та використовується для руху заднім ходом.

Zenvo TSR-S 2020 имеет 7-ступенчатый "ручник" с дорожным и гоночным режимами переключения передач

Zenvo TSR-S 2020 имеет 7-ступенчатый "ручник" с дорожным и гоночным режимами переключения передач

motor1.com

Двигун залишився тим самим - 5,8-літровим 1195-сильним V8 з двома механічними нагнітачами, що дозволяє розвинути 100 км/год за 2,8 секунди, а також розігнатися до обмежених електронікою 325 км/год.

Под капотом Zenvo TSR-S 2020 — 5,8-литровый 1195-сильный V8

Под капотом Zenvo TSR-S 2020 — 5,8-литровый 1195-сильный V8

motor1.com

Ціну на датський гоночний шедевр не приховують - від €1,45 мільйона.

До речі, це не єдиний гіперкар, який довелося презентувати онлайн: раніше в Інтернеті показували Bentley Mulliner Bacalar і електричний BMW

Це цікаво

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK