Мова сайту:

Що шукають користувачі:

CексФітнесСтосункиСтильАвто

Новинка вийде з конвеєра у липні і коштуватиме від €160 тис.

По суті, цей автомобіль зайняв нішу між модифікаціями Competition і CSL. І якщо про першу багато хто з вас знає, то ось про Coupe Sport Leichtbau напевно деякі і не чули. Ці версії BMW - найбільш "заряджені" з серійних.

Читайте також: Повне переосмислення: BMW представила концепт Vision Neue Klasse X

Повнопривідна M4 CS зберегла загальну для всього сімейства трилітрову наддувну "шістку". Мотор розвиває 550 л. (на 20 сил більше, ніж у M4 Competition) і працює в тандемі з восьмиступінчастим "автоматом".

До сотні CS-версія розганяється за 3,4 секунди, до 200 км/год – за 11,1 секунди. Максимальна швидкість - 302 км/год. Також авто має дуже варіативну трансмісію – можна змінювати розподіл тяги між осями та включати режим дріфту, в якому купе стає задньопривідним.

Інженери також провели серйозну роботу над кузовом. За рахунок використання карбонових даху, капота і обвісу їм вдалося досягти серйозного зниження ваги - спорткар «схуд» приблизно на 20 кг.

Читайте також: BMW представила 5 Series Touring

Зовні версії CS і CSL майже ідентичні: обидві мають безрамкові ніздрі з червоною окантовкою і жовті ходові вогні. В оснащення входять також легкі ковані диски на 19 та 20 дюймів (для передньої та задньої осі відповідно).

На відміну від M4 CSL, тираж менш екстремальної CS-версії не обмежений. Виробництво розпочнеться у липні, орієнтовна ціна – від €160 000.

 

Це цікаво

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK