Седан і хетчбек отримали нові грати радіатора і бампери з великими повітрозабірниками, через що зовнішній вигляд авто став трохи спортивнішим.
У сімействі з'явилася модифікація Allstreet, яка по суті стала посередині між звичайним «хетчем» A3 і повноцінним кросовером Q3. На ній грати радіатора розташовані трохи вище - так дизайнери Audi підкреслили збільшений кліренс новинки (+30 мм порівняно зі звичайною версією). Щоправда, повного приводу quattro у нових A3 поки що немає.
Читайте також: Заряджений хетчбек від Mercedes у зеленому кольорі? Чому б і ні!
Салон також трохи освіжили: змінилися центральна консоль і селектор коробки передач, з'явилася нова акустика, розширилися можливості асистентів водія. Сидіння, передня панель, центральна консоль і дверні карти тепер оброблені новими матеріалами, у тому числі й переробленим мікроволокном Dinamica.
Читайте також: MG повертається: на Женевському автосалоні було представлено новий хетчбек MG3
До оновленого авто можна додати двозонний клімат, адаптивний круїз-контроль, асистент паркування, автоматичне дальнє світло та розпізнавання дорожніх знаків. Але ці функції доступні лише за доплату.
Читайте також: Rolls-Royce представив найдорожчий автомобіль: родстер Arcadia Droptail
На старті продажів Audi A3 буде доступна лише з двома 1,5-літровими моторами (бензиновим та дизельним). Вони розвивають по 150 л. і працюють у парі із семиступінчастим «роботом», при цьому бензинова «четвірка» доповнена м'якогібридною системою.
Це цікаво