У списку – чоловічі джинси з Японії, натхненні класикою Levi's + європейські та американські речі, пошиті з необробленого деніму
Якщо досі не чув про жодного з описаних нижче дизайнерів і брендів - ти нескінченно відстав від життя. Вони неймовірно круті – хоча б тому, що відчайдушно закохані в денім і створюють із нього якісні чоловічі джинси.
Orslow
Японський бренд представляє протилежність швидкоплинній моді. Кожен виріб створюється з точністю робота, протягом тривалого часу - чи то куртка або чоловічі джинси з необробленого грубого деніму.
Читайте також: Шовк, бавовна, шерсть: як доглядати за одягом з різних видів тканини
Головний дизайнер марки Ічіро Накасу робить речі, ґрунтуючись на робочій та військовій уніформі різних десятиліть XX століття. А це означає, що у Orslow можна і потрібно купувати базові речі. До слова, виготовляються елементи гардеробу з локальних японських матеріалів.Peppino Peppino
Нідерландська марка, натхненна японською мінімалістичною естетикою та вінтажним робочим одягом, виробляє пари унісекс. Матеріали одягу тонкі та м'які, вільного крою, із простими фасонами. Однак є й пари з легкими спецефектами на кшталт потертостей або латок.
Jeanerica Jeans & Co.
Стокгольмський бренд деніму був створений Оленою Патріксон та Йонасом Клейсоном, дизайнерами, які раніше співпрацювали з H&M.
Читайте також: Джентльменський набір: 10 базових речей гардеробу чоловіка
У спільному проекті Патріксон та Клейсон одразу вирішили, що хочуть робити речі для життя – добротні, якісні. Джинси стали очевидним вибором, а тим більше, що робляться вони з органічної бавовни та за принципами сталого розвитку.Kapital
Район Кодзима у місті Курасіки називають Меккою японських джинсів, оскільки вперше в Японії їх почали виробляти саме тут. Бренд Kapital, природно, народився також у Кодзімі.
Висока цінова політика бренду пояснюється ручною роботою, натуральними барвниками та традиційними японськими ремісничими техніками.
Nudie Jeans
Шведи з Nudie Jeans воліють використовувати органічну бавовну для виробництва. Вибір силуетів досить широкий, а палітра – насичена та різноманітна.
Бренд любить і необроблений денім, йому присвячено окрему лінію Dry Jeans. Є і лінія Re-use - старі чоловічі джинси, які ремонтують, пруть і відновлюють, за фактично даруючи речам нове життя.
TCB
Читайте також: Рыбий мех и Ко: 8 самых странных эко-материалов для производства одежды
Засновник бренду Хадзіме Іноуе все життя мріяв створювати джинси. Мрія збулася, і коти, яких обожнює майстер, прикрасили створений ним одяг. До речі, один із варіантів патчу нагадує логотип Levi's – зображення джинсів по центру. Ось тільки, на відміну від американського бренду, їх не розтягують у різні боки коні, а оточують задоволені коти.В принципі, компанія і не приховує, що надихається Levi's та ретростилістикою деніму темно-синіх відтінків.
Виробляти такі речі – добре, але ще їх потрібно вміти носити, а також правильно поєднувати з піджаком і при цьому не виглядати як ковбой (як це робити - читай тут ).
Це цікаво