Мова сайту:

Що шукають користувачі:

CексФітнесСтосункиСтильАвто

Найдешевше авто з добірки коштувало колекціонерові 800 тисяч євро, а найдорожче - 19 мільйонів. Але ці витончені екземпляри справді того варті.

Згадуючи Jaguar, всі мають на увазі в основному по-королівськи розкішні седани та елегантні кабріолети. Однак серед найдорожчих "ягуарів" зустрічалися і спортивні авто, що відзначилися успішними виступами на перегонах Ле-Мана та Дайтон, і просто гарні пафосні машини. За них колекціонери платили мільйони.

10. Jaguar XK120 Roadster (1951) - 0,79 мільйона євро

Jaguar XK120 Roadster (1951) – 0,79 миллиона евро

Jaguar XK120 Roadster (1951) – 0,79 миллиона евро

motor1.com

На конвеєрі дводверка з'явилася в 1948 році і відразу стала однією з найшвидших авто тих років. Максимальна швидкість була понад 190 км/год. Родстер, що на фото був випущений в 1951 році, а в 2013 отримав нового власника за 0,79 мільйона євро.

9. Jaguar XJR-15 (1990-1992) - 0,84 мільйона євро

Jaguar XJR-15 (1990-1992) – 0,84 миллиона евро

Jaguar XJR-15 (1990-1992) – 0,84 миллиона евро

motor1.com

Дрібносерійний середньомоторний суперкар Jaguar XJR-15 створювався у співпраці з компанією TWR Тома Уокіншоу, який заразом володів і командою Arrows у Формулі-1.

Авто з 450-сильним шестилітровим V12 випускали з 1990 по 1992 роки, зібравши лише 53 екземпляри, тому і пішов він з молотка за 0,84 мільйона євро.

8. Jaguar XJ220C Le Mans (1993) - 1,08 мільйона євро

Jaguar XJ220C Le Mans (1993) – 1,08 миллиона евро

Jaguar XJ220C Le Mans (1993) – 1,08 миллиона евро

motor1.com

Читайте також: Cadillac Celestiq: найдорожчий седан в історії бренду

У 1993 році партнерство Jaguar з TWR продовжилося і вилилося в Jaguar XJ 220 C Le Mans, ясна річ, орієнтований на гонку "24 години Ле-Мана". Потужність 3,5-літрової бітурбованої "шістки" – 700 л. с. при використанні пального 30 літрів на сотню.

Тираж - всього 3 екземпляри, один з яких продано на початку 2020 року за 1,08 мільйона євро.

7. Jaguar XJR-8 групи C (1987) – 1,1 мільйона євро

Jaguar XJR-8 группы C (1987) – 1,1 миллиона евро

Jaguar XJR-8 группы C (1987) – 1,1 миллиона евро

motor1.com

1982 року Міжнародна автомобільна федерація заснувала так звану групу С - клас спортпрототипів, які не відповідають численним вимогам регламенту.

Jaguar XJR-8 з унікальною аеродинамікою та семилітровим V12 на 730 сил був яскравим представником цього класу, що існував до 1993 року. На аукціоні в 2013 році авто отримало нового господаря за 1,1 мільйона євро.

6. Jaguar XJR-11 групи C (1990) – 1,3 мільйона євро

Jaguar XJR-11 группы C (1990) – 1,3 миллиона евро

Jaguar XJR-11 группы C (1990) – 1,3 миллиона евро

motor1.com

У 2018 році той же аукціонний будинок Bonhams продав неймовірний Jaguar XJR-11 1990 року за 1,3 мільйона євро. Це, по суті, ще один автомобіль групи С, зібраний із 760-сильною бітурбованою шісткою на карбоновому монококу. Максимальна швидкість становила понад 370 км/год.

5. Jaguar XK120 Supersonic Ghia (1952) - 1,81 мільйона євро

Jaguar XK120 Supersonic Ghia (1952) – 1,81 миллиона евро

Jaguar XK120 Supersonic Ghia (1952) – 1,81 миллиона евро

motor1.com

Малотиражне купе Jaguar XK 120 Supersonic Ghia - не гоночне, а просто досить рідкісне. Це і виправдовує його ціну: у 2015 році "суперсонік" пішов з молотка за 1,81 мільйона євро.

4. Jaguar XJR-9 групи C (1988) – 1,88 мільйона євро

Jaguar XJR-9 группы C (1988) – 1,88 миллиона евро

Jaguar XJR-9 группы C (1988) – 1,88 миллиона евро

motor1.com

Читайте також: Найпотужніший серійний суперкар, яким можна користуватися на громадських дорогах

І знову спортивна модель – рідкісний XJR -9. Було збудовано всього два прототипи, з яких лише цей дожив до наших днів. До речі, саме цей "ягуар" переміг у "24 годинах Дайтони" 1988-го - і 1,88 мільйона євро якось навіть не здається високою ціною.

3. Jaguar E-Type Lightweight (1963) - 7,03 мільйона євро

Jaguar E-Type Lightweight (1963) – 7,03 миллиона евро

Jaguar E-Type Lightweight (1963) – 7,03 миллиона евро

motor1.com

На третьому місці за вартістю влаштувався алюмінієвий E - Type Lightweight, випущений тиражем 12 екземплярів.

Одне таке авто було продано у 2017 на аукціоні за 7,03 мільйона євро. Пекельна ціна обумовлена участю машини в "24 годинах Ле-Мана" і ідеальним станом 297-сильної дводверки.

2. Jaguar C-Type (1953) - 11,61 мільйона євро

Jaguar C-Type (1953) – 11,61 миллиона евро

Jaguar C-Type (1953) – 11,61 миллиона евро

motor1.com

Другий за вартістю "ягуар" - Jaguar XK120-C, випущений тиражем у 53 екземпляри. У його арсеналі – 223-сильний 3,4-літровий мотор, полегшений кузов та багате спортивне минуле.

Саме у цього автомобіля - четверте місце в загальному заліку "24 години Ле-Мана" 1953 року і цінник в 11,61 мільйона євро в 2015 році.

1. Jaguar D-Type (1955) – 19,2 мільйонів євро

Jaguar D-Type (1955) – 19,2 миллиона евро

Jaguar D-Type (1955) – 19,2 миллиона евро

motor1.com

Ну а на вершині міцно влаштувався Jaguar D - Type 1955 року, що є покращеною моделлю C-Type (1953). 2016 року машина з плавником на кормі пішла за рекордні 19,2 мільйона євро. Саме цей автомобіль виграв "Ле-Ман" у 1956 році з 252-сильною "шісткою" та розгоном до 280 км/год.

До речі, не тільки Jaguar настільки відомий автоціновими рекордами: "мерседеси" також йшли з молотка за мільйони. подробиці тут.

Це цікаво

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK