Відомий виробник автомобілів витратив значну суму на новий дизайн емблеми
У процесі створення логотипу дизайнери компанії використовували той самий підхід, що і при створенні знакового автомобіля Porsche 911. Хоча серед автомобільних ентузіастів ходять жарти про те, що співробітники Porsche отримують зарплату, малюючи одну й ту саму спортивну машину 911 протягом 59 років. І якщо з авто це все ж перебільшення, то у випадку з логотипом компанії твердження виявилося певною мірою вірним.
Починаючи з 1950-х: варіанти гербу Porsche різних років
Porshe AG
Оригінальний герб Porsche був представлений у 1952 році. Основні елементи його дизайну залишалися незмінними протягом десятиліть: чорно-червоні смуги та оленячий ріг з герба землі Вюртемберг, а також зображення коня, що вказує на кінну спадщину Штутгарта, де заснована Porsche. З того часу логотип зазнавав незначних змін.
Читайте також: Сосиски, соуси та кораблі: що виготовляють автовиробники, крім машин?
І ось напередодні презентації всі чекали в новому логотипі разючих змін, враховуючи, що Porsche приділила йому цілих три роки розробки. Але, на жаль, шанувальники були дещо розчаровані, бо відрізнити новий логотип від старого без ретельного розгляду практично неможливо.
Золотистий фон став гладкішим, червоні сітки збільшилися в розмірі, дизайн коня в центрі був трохи змінений, а над ним додано слово "Stuttgart" чорними літерами. І... все!
Дві версії логотипу Porsche: попередня та нова
Porshe AG
До речі, на відміну від нинішніх дизайнерів Porsche, засновник компанії Фердинант Порше був більш винахідливим, створюючи не тільки автомобілі, а й самохідні артилерійські установки, а також танки.
Це цікаво