У новому дизайні та зі швидкою зарядкою
Останнім часом Porsche радують новинками: спочатку представили друге покоління Macan, а тепер черга дійшла оновлення Taycan. І седан, і універсал Cross Turismo отримали нові фари, бампера та диски.
У салоні змін практично немає: було оновлено інтерфейс та графіку всіх дисплеїв у салоні, а також додано підтримку нового CarPlay. З цікавого - два нові варіанти обробки сидінь на базі текстилю та вовни. Покупці версій Turbo і Turbo S можуть вибрати їх замість шкіри безкоштовно, іншим доведеться доплатити.
Читайте також: Porsche представила новий логотип після трьох років розробки: шанувальники марки здивовані
А ось над технічною складовою інженери попрацювали чудово. Потужність електромоторів всіх версій серйозно зросла: базовому Taycan додали 82 к.с., а модифікація Turbo S отримала додаткову 191 силу. Також з пакетом Sport Chrono з'явиться функція збільшення 10-секундного збільшення віддачі на 94 коней. З нею топовий Taycan Turbo S розганяється від нуля до сотні лише за 2,4 секунди!Зафіксуємо: потужність базового Taycan тепер становить 430 сил, версії 4S – 590 к.с., Turbo – вже неймовірні 872 сили, а Turbo S – колосальні 940 конячок. Таким чином, саме новий Taycan Turbo S став найпотужнішим і найшвидшим серійним автомобілем в історії Porsche.
Зміни торкнулися і акумуляторів: тепер зарядити батарею з 10% до 80% можна лише за 18 хвилин (раніше на це витрачалося більше півгодини). Автономність найвитривалішої версії зросла на 35% - тепер на Taycan можна проїхати 678 км за циклом WLTP.
На жаль, ціни теж підросли: базова версія тепер коштує більше $100 000, а топовий Taycan Turbo S Cross Turismo обійдеться покупцю щонайменше у $215 000.
Це цікаво