Мова сайту:

Що шукають користувачі:

CексФітнесСтосункиСтильАвто

У ніч із неділі на понеділок відбудеться фінал плей-офф американської НФЛ. Під час його трансляції демонстрація рекламних роликів коштує нечуваних грошей.

У ніч з 11 на 12 лютого (о 01:00 за Київським часом) відбудеться фінал плей-офф НФЛ – один із головних спортивних заходів США. А ще Супербоул – найприбутковіша спортивна подія у всьому світі.

Найцікавіше у Супербоулі – Halftime Show. Свого часу там виступали Майкл Джексон, The Weeknd, Джастін Тімберлейк, Джей Ло і ще кілька десятків зірок світового масштабу.

Звичайно, реклама в цей період часу коштує просто космічних грошей. Саме тому багато компаній гарно вкладаються у цю справу як з погляду креативу, так і з фінансової точки зору. І що ж цього разу вони запропонують глядачам?

Розпочати варто з реклами хостинг-провайдера Squarespace, режисером якої став Мартін Скорсезе. За сюжетом на Землю прилітають інопланетяни, але люди не помічають їх, зосередившись на своїх гаджетах. Все змінюється тоді, коли прибульці запускають власний сайт. Наприкінці відео з'являється й сам Мартін.

Ще один приклад: реклама Dunkin Donuts за участю Бена Аффлека. Тут все набагато смішніше: актор так втомився від мемів про своє сумне обличчя, що вирішив стати поп-співаком. Біти на компакт-диску, питання «а хто такий Тікток?», адресоване одній із найпопулярніших тіктокерш планети Чарлі Д'Амеліо, величезний пончик на реперському ланцюзі — тут є все!

Це цікаво

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK