Мова сайту:

Що шукають користувачі:

CексФітнесСтосункиСтильАвто

X (Твіттер) хоче конкурувати з YouTube, випустивши програму для телевізорів.

Видання Fortune, посилаючись на свої джерела всередині компанії, повідомляє, що Ілон Маск планує найближчими днями випустити додаток X для телевізорів Samsung та Amazon з підтримкою Smart TV.

Маск хоче створити з колишнього Твіттера повноцінну заміну YouTube, а для цього йому потрібно привчити користувачів соцмережі дивитися довгі відеоролики. І тому, мабуть, було прийнято рішення, що вирішити це завдання допоможе спеціальний додаток, орієнтований виключно на перегляд відеоконтенту.

Соцмережі

Власник Х вже не вперше намагається перетворити соцмережу на альтернативу YouTube та стрімінговим майданчикам. Раніше він пробував запускати стрими зі свого ігрового акаунту і закликав блогерів переходити на його платформу, запевняючи, що доходи від цього не впадуть.

Читайте також: Він іржавіє: власники Tesla Cybertruck скаржаться на іржу після контакту авто з водою

Маску навіть вдалося переконати містера Біста опублікувати відео у соціальній мережі. В результаті Біст розмістив ролик, отримавши величезні охоплення та прибуток у розмірі 250 тисяч доларів. Однак незабаром зазначив, що витрати на його виробництво все одно не окупилися, а заробіток вийшов таким, адже рекламодавці розміщували рекламу напряму, а не через X.

Чи зможе випуск програми вирішити проблему X з доходами покаже час. Принаймні Ілон Маск на це розраховує, адже опублікований 6 березня звіт Edison Research показав, що за останній рік використання платформи впало на 30%, а рекламодавці все одно продовжують йти, не бажаючи пов'язувати свої бренди з неоднозначними заявами, які публічно дозволяє собі озвучувати Маск.

Це цікаво

x
Для зручності користування сайтом використовуються куки. Докладніше...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознайомлений(а) / OK